Monday, March 9, 2009

L U C A H



video

Last few days I'm very boring at home.
Then saya come out with satu idea . .
Buat Video Lucah ! ! !
hahahaha :D

Enjoy the video :)

hit me some comment yeah LD

12 comments:

nadiaZIN said...

oh macam ni ke masak telur? baru saya tahu.

lpas ni, aku bole la goyang kaki kt umah eh. laki aku dah reti msak telur an . (:

HAHAHAHA

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

NADIA :
hahahah, macam tu la masak telur.
alahai, kamu tak tau masak kew ?
hahahahaha :D

aicehhh, cantik muka u, nak goyang kaki, potong kaki u masak gulai kang, hahahahaha :D

nadiaZIN said...

muke i mmg cantik pon . HAHAHAHAHAHA

u lagi cantik arr. cantik cantik.

dah mcm chef wan pulak aku tgk kau. HEHOO (main main je yang)

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

Ndia:
hahaha, syg I memg cantik pun
kalo tak macam mana kamu bleh buat video porno, hahahahahaha :D

hahaha, mana ada cantik,
saya manis jew, hahahaha :D

alar, knp chef wan ?
nak chef Azlan la, hahaha :D

Ain Nadzirah Mohamad Zin said...

wahhaha. suami mithali ao. bagos²

hahaha XDD

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

AIN:
hahaha jgn la cakap macam tuh
segan la ain . .
malu siot >^.^<

Jibek said...

ohh baru saya tahu
terima kasih chef alan :D
HAHAHA

*alan kentut bau telur :P

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

JIBEK :
hahah, sama2 jibek :P
jum bila nak masak telur,
usha2 video ni dulu,
kang salah masak telur plak
hahahahahah :D

hahaha, bongek punya jibek !
mana ade ! kentut bau taik la
ahahahhaha XD

Jibek said...

haha
awak kentut kat rumah awak,
sampai rumah saya kat sini boleh bawu taw !
HAHA :P

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

JIBEK :
siot je ahhh you nih !
ahahahah :D

oked(cat) said...

ek'ele,,igt lucah sgt..

rupanya juz nak tnjuk msk tlor je???

eleee,,bdak kcik pon tau laa wehh,haha

QueenMIA said...

lol ;p