Monday, January 5, 2009

kasut sekolah


Ha ! ini la kasut baru aku :)
aku beli dengan RM 30 jew
nampak nice kan ?
heheheh :)
Tapi setelah pakai,
ini la akibatnyer,
tapi memang salah aku juga
pakai stokin yang over pendek,
bajet nak sexyback,
kaki plak cedera,
berjalan pun terjongkek-jongkek sikit,
hilang habis ah macho aku,
hahahahah :D

Haiz ini la akibat pakai stokin pendek,
sedikit menyesal juga,
tapi nak buat macam mana dah terjadi,
redha jew la,
huhuhuhu

10 comments:

alak's_mj said...

ape yg aku nk komen...


wahahahahahaha.......


:))

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

hahaha . .
kurang asam betul !
aku sepak monyet kat rumah ko tuh kang, hahahaha XD

alak's_mj said...

hahaha...


sepak rrr...bukan aku yg kena sepak pun


lgi pun monyet 2 lincah...ko x sempat sepak dia, dia dah lompat kat pokok


wahahaha...


:))

Jibek said...

kau ney gedik jeh nak pakai stokin pendek.
aku pon tak pakai stokin pendek (sebab kene pakai stokin sekolah)
HAHA

btw,
kesian kau punye kaki

and and,
kasot aku lagi lawa.
lalalala :P:P

nadiaZIN said...

hahahahaha stokin COMEL?

oked(cat) said...

woit,,,mgutuk aku ea korg.
kuang asam tol!!!!!
xgna,,cissss...


hahah,pdn muka,,
da la ksut line merah,,suh pgwas denda!!!!

bubuto★ALANღ♥ ³★ said...

ALAK:
ahahah, die bergayut kat pokok
saya guna senapang gajah tembak buntut die, biar die jatuh, hahaha XD

JIBEK:
hahaha, budak gedik ahhh wehhh,
nak bajet sexyback ahhh
tapi tak menjadi jew, nanti menjadi la tuh, kamu tunggu jew la wehh jibek
ahhh,poyo mari lawan kasut !
ahahahah XD

NADIA:
thank you, secomel you jugak(bodek)
hahahaha XD

OKED:
bukan aku ahhh, alak tuh yg kutuk kamu, hahahha XD

ciss,cousin yg tak guna,
bukan nak cian kat saya, huhuuh
oit ! agak2 ah, pengawas pun takut kat aku tau, kan aku senior kat sana, bajet otai la wehh
hahahahh XD

Syznone said...

haha kasihan ye anda. gaga ;]] lawak2

oked(cat) said...

cisss,,alak mgutok ke???korg sma je r...waaaa~~

hahha,,pdn muka,,cehh,bjet otai..
actt,pgws f6 pon brskongkol an,,

misZ NoLaLita said...

jap..tu kaki alan ker???
OMG!!
knp mcm giant??
mcm bigfoot!
bk ..
:P